A hitelügyintézés menete forgóeszköz beruházási hitelek esetében következően alakul:
Az érdeklődő egyéni vállalkozó vagy cég eldönti, hogy mire szeretne kölcsönt felvenni.
Telefonos és internetes érdeklődés útján a főbb kérdésekről tájékoztatjuk ügyfeleinket, majd beinvitáljuk irodánkba.
Ezután be kell fáradni az irodánkba egy előre egyeztetett időpontban. Interneten keresztül is lebonyolítható a hitelkérelem, azonban ez esetben pontos tájékoztatást csak a pályázati anyag postai úton történő beküldése után tudunk adni.
Kiválasztjuk és pontosítjuk a hitel paramétereit, valamint átbeszéljük az ügymenet folyamatát és egyeztetjük a felmerülő kérdéseket. Megbeszéljük, hogy milyen dokumentumokat kell benyújtani a pályázathoz, milyen költségek várhatóak.
Kollégáink előminősítik a beadott dokumentumok alapján a kérelmet, hogy mekkora esély van elnyerni a mikrohitel pályázatot és mekkora összegre jogosult.
Munkatársaink értékelik az ügyfél hitelképességét, melynek eredményéről Önök rögtön a bírálat után értesítést kapnak tőlünk, pozitív kilátások esetén egyúttal elvállaljuk a hitelkérelem elkészítését és megírjuk a pályázatot, így az hitelképesség vizsgálaton nagyobb eséllyel vehetnek részt. A döntést az adott hitelintézet bíráló bizottsága hozza meg, nem a mi hitelirodánk. Nem tudunk felelősséget vállalni az előminősítésre vonatkozóan, ha a Kérelmező az irodánkat valótlan adatok szolgáltatásával vagy fontos tény elhallgatásával megtévesztette. Az ügyintézés folyamatát gyorsíthatja, ha a kérelemhez szükséges dokumentumok ügyfél előzetes hitelbírálata előtt rendelkezésre állnak, de természetesen lehetséges az is, hogy az ügyfél hitelképességének ismeretében kezdjen hozzá az anyagok összegyűjtéséhez.)